مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-24سياسي

مواسات از تجارب ارزنده دوران دفاع قدس است


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مواسات از تجارب دوران دفاع قدس است، گفت: امروز راه حل عبور از مشکلات کشور بهره مندی از تجارب دفاع مقدس و مدیریت جهادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هم زمان با چهارمین روز از ایام هفته دفاع مقدس سردار عزیز الله ملکی، فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه قدس گیلان با سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار کرد.

  مواسات از تجارب دوران دفاع قدس است فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا با مجاهدت خود راه سعادت را برای ما باز کردند و ما امروز موظف هستیم در مسیر آن ها حرکت کنیم.

سردار محمد عبدالله پور اقتدار امروز جمهوری اسلامی را نتیجه مجاهدت شهیدان و رهنمودهای امامین انقلاب دانست و گفت: در طول تاریخ انقلاب ثابت شده است که استفاده از تجارب دفاع مقدس سبب موفقیت و پیروزی می شود.

وی رزمایش مواسات را یکی از نمونه های الگوبرداری از تجارب ایام دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با همدلی یکدیگر کمک های مردمی فراوانی را تهیه و به جبهه ها می فرستادند و امروز نیز با همدلی و نوع دوستی به دنبال کمک به آسیب دیدگان کرونا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواسات از تجارب ارزنده دوران دفاع قدس است

مواسات از تجارب ارزنده دوران دفاع قدس است