مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-24سياسي

غرفه تولیدات بانوان دانشجو در نمایشگاه دفاع مقدس بجنورد فعال است


عصمت باغچقی، مسئول گروه جهادی خواهران بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: غرفه تولید و اقتصاد بانوی دانشجو، - مسئول گروه جهادی خواهران بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت: غرفه تولید و اقتصاد بانوی دانشجو، نماینده تولیدات دانشجو های بسیجی در نمایشگاه دفاع مقدس بجنورد است که با تلاش و پشتکار، خانه خود را تبدیل به یک کارخانه در بحث تولیدات داخلی کرده اند.

عصمت باغچقی، مسئول گروه جهادی خواهران بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: غرفه تولید و اقتصاد بانوی دانشجو، نماینده تولیدات دانشجو های بسیجی است که با تلاش و پشتکار خانه خود را تبدیل به یک کارخانه در بحث تولیدات داخلی کرده اند.

باغچقی ادامه داد: بانوان خراسان شمالی پر دغدغه و فعال هستند و توانایی های زیادی دارند و می شود با تقویت استعداد ایشان و هدایت آن ها به سمت تولید روند چرخش تولید استان را تغییر داد.

مسئول گروه جهادی خواهران تصریح کرد: پس از کشف استعداد های بانوان بسیجی و حمایت، پشتیبانی و ارائه محصولات ایشان در نمایشگاه ها، بستر فروش محصولات این بانوان فعال اقتصاد مقاومتی با زمان کم به تحقق رسید و استان را از لحاظ اقتصادی و کارآفرینی شکوفا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرفه تولیدات بانوان دانشجو در نمایشگاه دفاع مقدس بجنورد فعال است

غرفه تولیدات بانوان دانشجو در نمایشگاه دفاع مقدس بجنورد فعال است