مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-24سياسي

کشور در یک جنگ نابرابر اقتصادی بدتر از هشت سال دفاع مقدس قرار دارد


فرمانده سپاه بوشهر از فعالیت 6 کارگروه ویژه جهش تولید در استان بوشهر خبر داد.

- سردار علی رزمجو در مراسم تقدیر از تولیدکنندگان برتر استان بوشهر گفت: آن چه بر اهمیت نام گذاری امسال به عنوان سال جهش تولید می افزاید توجه به عمق تحریم هاست چرا که کشور ما امروز در یک جنگ نابرابر اقتصادی بدتر از دوران هشت سال دفاع مقدس قرار دارد به طوری که تقریباً روزی بر ما نمی گذرد که دشمنان صحبتی از تحریم علیه ما نداشته باشند.

وی اظهار کرد: کشور ما 41 سال است که تحریم است اما شدت تحریم ها در سال های اخیر به ویژه در بعد اقتصادی بیش تر شده به همین سبب نیاز است تا برای تحقق سیاست جهش تولید طوری برنامه ریزی کرده و کارهایی را انجام دهیم که موجب تسهیل تولید و سرمایه گذاری شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: جهش تولید در سایه اخلاص و توکل بر خداوند متعال و استفاده از توانمندی های جامعه داخل کشور محقق می شود که باعث می شود فشار مضاعف بیگانگان بر کشور ما برطرف شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر اظهار کرد: خوشبختانه استان بوشهر دارای ظرفیت های اقتصادی خوبی بوده و هماهنگی خوبی نیز میان ادارات کل مرتبط با موضوع اقتصاد و سپاه امام صادق علیه السلام برقرار است که بر همین مبنا 6 کارگروه ویژه جهش تولید در استان تشکیل شده و در این زمینه مشغول فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور در یک جنگ نابرابر اقتصادی بدتر از هشت سال دفاع مقدس قرار دارد

کشور در یک جنگ نابرابر اقتصادی بدتر از هشت سال دفاع مقدس قرار دارد