مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-24سياسي

لزوم ایجاد شتاب دهنده ها با هدف جلوگیری از افول استارتاپ ها


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بر لزوم ایجاد شتاب دهنده ها با هدف جلوگیری از افول استارتاپ ها تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بر لزوم ایجاد شتاب دهنده ها با هدف جلوگیری از افول استارتاپ ها تاکید کرد.

حسن سعدالدین در نشستی با رییس و هیئت علمی دانشگاه دامغان اظهار کرد: بنا به دلایلی برخی از استارت آپ ها و شرکت های فناور، رو به افول هستند که در این راستا ایجاد شتاب دهنده ها در سطح شهرستان ها، می تواند مانع از افول این شرکت ها شود.

وی با بیان اینکه رسالت ت دانشگاه محدود به آموزش نیست، ادامه داد: مراکز دانشگاهی باید با بهره گیری از ظرفیت اعضای هیئت علمی خود گام های بلندتری در راستای کمک به توسعه استان بردارند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با بیان اینکه سمت و سوی دانشگاه ها به سمت رشد وتعالی است خاطرنشان کرد: دانشگاه باید در مسیری قرار گیرد که ارتباط بین دانشگاه ، پارک علم و فناوری و دستگاههای اجرایی و مراکز صنعتی تقویت شود.

وی با اشاره به راه اندازی اتاق حل مسئله در دانشگاه سمنان افزود: به دنبال گسترش بانک حل مسئله در کلیه دانشگاه های سطح استان با کمک فرمانداران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد شتاب دهنده ها با هدف جلوگیری از افول استارتاپ ها

لزوم ایجاد شتاب دهنده ها با هدف جلوگیری از افول استارتاپ ها