مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-24بين الملل

جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را به توقف نقض حریم لبنان وادار کند


رییس جمهور لبنان با سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد از جامعه جهانی خواست تا رژیم صهیونیستی را به توقف نقض حریم کشورش وادار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از النشره، میشل عون رییس جمهوری لبنان در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل از جامعه جهانی خواست رژیم صهیونیستی را وادار کند حاکمیت لبنان را نقض نکرده و یا از خاک این کشور برای حمله به سوریه استفاده نکند.

وی در سخنرانی خود در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: لبنان از تمدید دوره ماموریت یونیفل استقبال می کند، آن را پیام حمایت قوی و جامع شورای امنیت از حفظ ثبات در کشور می داند و فداکاری های یونیفل را ارج می نهد.

لبنان تامین امنیت نیروهای یونیفل را یک اولویت برای خود می داند.

ما از همکاری مستحکم و قوی میان یونیفل و ارتش لبنان قدردانی می کنیم.

عون اشاره کرد: لبنان بار دیگر بر پایبندی خود به قطعنامه 1701 تاکید می کند و معتقد است که این قطعنامه، امنیت در جنوب لبنان را تثبیت می کند، امنیتی که منعکس کننده ثبات در کل منطقه است.

وی بر پایبندی کشورش به حق خود در آب ها و منابع طبیعی نفت و گاز و مرزهای دریایی اش بر اساس قوانین بین الملل تاکید کرد و گفت: لبنان به نقش سازمان ملل و کشورهای دوست برای تثبیت حقوقش و مشخصا میانجی گری آمریکا برای انجام مذاکرات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را به توقف نقض حریم لبنان وادار کند

جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را به توقف نقض حریم لبنان وادار کند