مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-24اقتصادي

پروژه راه آهن بیرجند شتاب می گیرد


استاندار خراسان جنوبی از موافقت با تخصیص تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی به پروژه ریلی این استان خبر داد.

- استاندار خراسان جنوبی از موافقت با تخصیص تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی به پروژه ریلی این استان خبر داد و گفت: با تامین منابع مالی مورد نیاز این ابرپروژه در شرق کشور با سرعت بیشتری انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، محمد صادق معتمدیان روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی عصر دیروز به ریاست رییس جمهوری تشکیل و با تخصیص تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی به پروژه ریلی استان یعنی پروژه بیرجند - قاینات - گناباد موافقت شد.

وی افزود: سال گذشته با پیگیری های مجدانه ای که صورت گرفت، موفق شدیم مهرماه مصوبه ای را از دولت اخذ کنیم که مقرر شد براساس یک مدل مالی جدید که اولین بار در کشور مصوب شده بتوانیم منابع مالی را برای این ابرپروژه در شرق کشور تامین کنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: براساس این مصوبه قرار شد کنسرسیومی متشکل از 6 شرکت بزرگ راهسازی کشور تشکیل شود و براساس مدل 10، 20، 70 یعنی 10 درصد آورده دولت، 20 درصد آورده اولیه این کنسرسیوم و 70 درصد هم منابعی است که از طریق صندوق توسعه ملی با عنوان تسهیلات به این کنسرسیوم تخصیص داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه راه آهن بیرجند شتاب می گیرد

پروژه راه آهن بیرجند شتاب می گیرد