مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-24سياسي

ماجرای اورکتی که جای شهید و رزمنده را عوض کرد/ مرور خاطرات رزمنده کارآفرین


مصطفی عباسپور یکی از رزمندگان دفاع مقدس می گوید؛ برای من جهاد تمام نشده دیروز در پشت سیم خاردارها و میادین جنگ با لباس سربازی و امروز در گلخانه با لباس خاکی، - روزهایی که کشور ما درگیر جنگ 8 ساله بود مصادف با ایام جوانی تعداد زیادی از افراد بود، برخی شهید، جانباز، آزاد و عده ای رزمنده و ایثارگر شدند، متولدان دهه 30 و 40 هجری شمسی بیشتر در این گروه قرار دارند.

پس از پیروزی انقلاب در سال 1357، دشمن ساکت ننشست و جنگ تحمیلی را آغاز کرد، ایستادگی و مقاومت کار مهمی بود که باید از جانب نیروهای ما صورت می گرفت، برخی از جوانان در این مسیر جانانه ایستادند.

تعدادی از افراد در دوران دفاع مقدس امروز در جنگ نرم اقتصادی همچنان در جبهه مقابل دشمن با آگاهی ایستادگی می کنند، اینها همان رزمندگان و جوانان دیروز و ایثارگران امروز هستند.

*خاطرات یک رزمنده مصطفی عباسپور متولد سال 1341  اهل شهرستان آمل یکی از جوانان دیروز است که جنگ برایش هنوز تمام نشده، وی دارای تحصیلات در رشته مهندسی صنایع از نیروهای جهاد سازندگی است که بعد از ادغام جهاد سازندگی برای ادامه خدمت تا سال 1392 از نیروهای آب و فاضلاب بود، و امروز گامی بلند در جهت جهش تولید برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اورکتی که جای شهید و رزمنده را عوض کرد/ مرور خاطرات رزمنده کارآفرین

ماجرای اورکتی که جای شهید و رزمنده را عوض کرد/ مرور خاطرات رزمنده کارآفرین