مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-24سياسي

سردار سپهر: سینما از مؤلفه های قدرت کشورهاست/ سینماگران پیام شهدا را تصویر کنند


جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین، سینماگران را از بزرگترین سرمایه های کشور در حوزه قدرت رسانه ای دانست و گفت: حضور بیش از 9 هزار اثر از 130 کشور جهان نشان می دهد دایره گفتمان نظام اسلامی بسیار گسترده است و می تواند به فراتر از مرزها برود.

- ؛ جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش مهم رسانه در معادلات بین المللی، سینما را یکی از مهمترین ابزار قدرت جوامع دانست و به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: اهالی فرهنگ و هنر مخصوصاً سینماگران از بزرگترین سرمایه های کشور در حوزه قدرت رسانه ای هستند.

  وی با بیان اینکه سینما امروزه یکی از مؤلفه های قدرت کشورها است، افزود: در سال های گذشته هر زمان که مفاهیم و ارزش هایی مانند مفهوم مقاومت با زبان هنر و سینما و در قالب محصولات فرهنگی فاخر و منطبق بر شرایط جامعه، تولید و عرضه شد، استقبال جوانان و ایستادگی و مقاومت جامعه در برار چالش های مختلف افزایش یافت.

  جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در سال های بعد از انقلاب حماسه های متعددی در بخش های مختلف کشور رخ داد و جامعه شاهد رخدادهای بی نظیری بود که لازم است هنرمندان و سینماگران آثار فاخری با محوریت آنها تولید کنند تا علاوه بر انتقال تجربه، نسل های آینده بتوانند با استفاده از آنا از چالش های پیشرو سربلند و سرافراز خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سپهر: سینما از مؤلفه های قدرت کشورهاست/ سینماگران پیام شهدا را تصویر کنند

سردار سپهر: سینما از مؤلفه های قدرت کشورهاست/ سینماگران پیام شهدا را تصویر کنند