مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-24ورزشي

نواسانات نتیجه ای ناشی از قرعه سخت است/لیگ پرفشاری داریم


سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت، نواسانات نتیجه ای که تیمش درهفته های ابتدایی لیگ داشته ناشی از قرعه ای بوده که تیم لبنیات هراز با تیم مدعی وقوی لیگ برتر داشت.

- بهروز عطایی، پس از پیروزی باارزش 3 بر 2 تیمش برابر تیم مدعی سایپا تهران درآمل به خبرنگار مهر اظهار داشت: متأسفانه در شروع بازی های امسال لیگ، قرعه برای تیم لبنیات هراز به دلخواه نبود و از شانس بد ما، با چهار تیم مدعی لیگ که هم اکنون تیم های بالای جدول لیگ هم هستند، بازی کردیم و در دو بازی پیروز و دو بازی را با شکست به پایان رساندیم.

وی افزود: البته طبیعی هم بود که تیم ما تحت فشار بازی ها ونیز نتایج آن قرار بگیرد، هرچند اعتقاد دارم بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم.

عطایی اضافه کرد، که بازی هایی را که برگزار کردیم، این باور را در تیم و بازیکنان ما به وجود آورد که توان رؤیا رویی با هر حریفی را داریم و این دربازی های آینده کمک خوبی به تیم هراز خواهد کرد.

پیروزی برابر سایپا هدیه به تماشاگران آملی سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل در بخش دیگری، پیروزی با ارزش تیمش برابر سایپا تهران را تقدیم هواداران این تیم کرد و گفت: جای تماشاگران واقعاً در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل خالی بود چرا که آنان از دیدن یک بازی تماشایی از هر دو تیم محروم بودند و امیدوارم که هرچه زودتر بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواسانات نتیجه ای ناشی از قرعه سخت است/لیگ پرفشاری داریم

نواسانات نتیجه ای ناشی از قرعه سخت است/لیگ پرفشاری داریم