مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-24سياسي

مهمترین دغدغه این روزهای خانواده های شهدا و ایثارگران


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی مشکل کار و مسکن را از جمله مهمترین دغدغه های خانواده های شهدا و ایثارگران در این روزها برشمرد.

- حجت الاسلام حسین معصومی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین دغدغه ای که در خصوص ایثارگران وجود دارد بحث مسکن و اشتغال است، عنوان کرد: ما در حال حاضر در نقطه اوج این مشکل قرار داریم و در حال انجام اقداماتی در این زمینه هستیم.

همچنین در خصوص موضوع استخدام در مراکز دولتی، با محدودیت روبرو هستیم و خانواده های ایثارگران نیز باید مانند سایرین در آزمون هایی که در این خصوص برگزار می شود شرکت کنند.

هم اکنون نیز در حال پیگیری برای استخدام این افراد در شرکت های بزرگ هستیم و یا اینکه بتوانیم از طریق ارائه تسهیلاتی در زمینه خوداشتغالی به این افراد کمک کنیم که بتوانند روی پای خود بایستند.

7 هزار همسر و فرزند شهید در خراسان رضوی فاقد مسکن هستند وی با بیان اینکه 11 هزار نفر از اعضای خانواده های ایثارگران استان در حال حاضر جویای کار هستند، افزود: حدود نیمی از این افراد دارای تحصیلات بالای دیپلم هستند.

در خصوص فرزندان جانباز بالای 70 درصد نیز قانون وجود دارد که تا پایان برنامه ششم بحث اشتغال آنها باید حل شود که با توجه به اینکه برنامه ششم در حال اتمام است، ما به شدت در این خصوص در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دغدغه این روزهای خانواده های شهدا و ایثارگران

مهمترین دغدغه این روزهای خانواده های شهدا و ایثارگران