مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:402020-09-24سياسي

بهزیستی خط مقدم جبهه مبارزه با اعتیاد است


نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، کار و فعالیت در بهزیستی را سخت و آسیب پذیر دانست و گفت: بهزیستی خط مقدم جبهه مبارزه با اعتیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر علیزاده برمی صبح پنج شنبه در نشستی با رییس و کارکنان بهزیستی دامغان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه خدمت در بهزیستی نعمت است و پرسنل آن باید قدر خود را بدانند و نگاه و ذهنیت جامعه به سازمان بهزیستی و عملکرد آن مثبت است و این نشان از خدمت با اخلاص و بدون چشم داشت کارکنان آن دارد، ابراز کرد: مدیران و پرسنل ادارات بهزیستی در انجام کار و فعالیت خسته نشوند و همانند گذشته و امروز در آینده نیز با صلابت و استوار به راه خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده از سوی سازمان بهزیستی کشور با حفظ کرامت انسانی موجود به آحاد جامعه بیش از پیش ارائه و بیان شود، بهزیستی یکی از دستگاه های پیشرو و در خط مقدم جبهه مبارزه با اعتیاد است و مدیران و پرسنل ادارات بهزیستی فرماندهان، افسران و سربازان این جبهه هستند و نباید این نکته را فراموش کرد که نجات یک معتاد نجات یک خانواده و جامعه است.

عضو خانه ملت با بیان اینکه آینده ایران و نظام در مهدهای کودک است و بیش از پیش باید این مهم مورد توجه قرار گیرد، گفت: آموزه های دینی سرلوحه آموزش در مهد کودک باشد که طبق گزارشات ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی خط مقدم جبهه مبارزه با اعتیاد است

بهزیستی خط مقدم جبهه مبارزه با اعتیاد است