مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-24سياسي

اجمالی/ پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ظهور و آماده سازی ظهور حضرت عصر است


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه همانگونه که پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ظهور و آماده سازی ظهور حضرت عصر است، گفت: زمانی که 2 میلیون بسیجی علاوه بر ظرفیت سپاه و بسیج به فرمان امام راحل وارد صحنه جنگ شدند تمرین خوبی برای آماده سازی حکومت امام عصر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مشهد که می آیم حال عجیب و غریبی پیدا می کنم از طرفی به عنوان پاسدار و خادم امام رضا(ع) قلبم از شوق زیارت به تپش می افتد، از طرفی با یاد و خاطره مدافعان خراسان رضوی این استان شهید پرور که قطب فرهنگی، تمدنی و دفاع از اسلام است و امنیت منطقه را حفظ کرده اند و امروزه امنیت شرق کشور مدیون فداکاری این عزیزان است احساس خرسندی می کنم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: به نیابت از رهبری سلام ایشان را به شما می رسانم، در آستانه پنجم مهرماه هستیم که لشکر 77 و رزمندگان بسیجی و سیاهی محور آن بودند و اولین پیروزی که سرنوشت جنگ را عوض کرد شکست حصر آبادان بود.

وی با اشاره به اینکه همانگونه که پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ظهور و آماده سازی ظهور حضرت عصر است، بیان کرد: زمانی که دو میلیون بسیجی علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ظهور و آماده سازی ظهور حضرت عصر است

اجمالی/ پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ظهور و آماده سازی ظهور حضرت عصر است