مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-24دانش

جزییات پذیرش زنان در رشته «فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی» برای اولین بار


شرایط پذیرش رشته «فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی» در دو مقطع «کاردانی» و «کارشناسی» در کنکور 99 برای هر دو جنس زن و مرد اعلام شد.

- شرایط پذیرش رشته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در کنکور 99 برای هر دو جنس زن و مرد اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضوابط مربوط به پذیرش دانشجو (زن/مرد) در رشته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور اعلام شد.

به این ترتیب برای اولین بار در این رشته دانشجوی زن نیز پذیرفته می شود.

پذیرش در رشته فوریتهای پزشکی پیش بیمارستانی دانشگاههای علوم پزشکی بصورت متمرکز با شرایط خاص صورت می پذیرد و اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل گزینش بعد از مرحله انتخاب رشته از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

بر اساس دفترچه کنکور 99 تعداد یک هزار و 284 نفر در این رشته پذیرفته می شوند که تعداد 210 نفر در مقطع کارشناسی فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی و 1074 نفر در مقطع کاردانی رشته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی پذیرفته می شوند.

داشتن سلامت جسمانی و عدم ابتلا به بیماری های مزمن، واگیر و صعب العلاج مانند: دیابت، فشار خون، آسم، نارسایی کلیه، بیماری های پیشرفته قلبی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پذیرش زنان در رشته «فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی» برای اولین بار

جزییات پذیرش زنان در رشته «فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی» برای اولین بار