مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-24سياسي

رییسی: امیدوارم محصول سفر به اردبیل، رفع مشکلات حقوقی و قضایی این استان باشد


رییس قوه قضاییه در بدو ورود به اردبیل گفت: در جریان این سفر تلاش خواهیم کرد آن بخش از مشکلاتی که در داخل استان قابل حل است را رسیدگی کرده و سایر مسائل را که نیاز به پیگیری در مرکز دارد، - رییس قوه قضاییه در بدو ورود به اردبیل گفت: در جریان این سفر تلاش خواهیم کرد آن بخش از مشکلاتی که در داخل استان قابل حل است را رسیدگی کرده و سایر مسائل را که نیاز به پیگیری در مرکز دارد، احصا و در تهران مورد رسیدگی قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس قوه قضاییه در هفدهمین سفر استانی خود، در رأس یک هیأت عالی رتبه قضایی وارد استان اردبیل شد.

وی در بدو ورود به این استان با بیان اینکه اردبیل استانی نام آور در دفاع از انقلاب اسلامی و تشیع است، گفت: پیش از سفر امروز هیئت قضایی، گروه های مختلف قضایی و نظارتی به شهرهای مختلف استان اردبیل سفر کرده و مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی این استان را به مرکز منعکس کردند.

آیت الله رییسی ادامه داد: در جریان این سفر تلاش خواهیم کرد آن بخش از مشکلاتی که در داخل استان قابل حل است را رسیدگی کرده و سایر مسائل را که نیاز به پیگیری در مرکز دارد، احصا و در تهران مورد رسیدگی قرار دهیم.

رییس قوه قضاییه افزود: به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدارهای مردمی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: امیدوارم محصول سفر به اردبیل، رفع مشکلات حقوقی و قضایی این استان باشد

رییسی: امیدوارم محصول سفر به اردبیل، رفع مشکلات حقوقی و قضایی این استان باشد