مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-24اجتماعي

نخبگان و گروه های مرجع، نقش کلیدی در فرهنگ سازی برای مدیریت کرونا دارند


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی بر نقش و جایگاه کلیدی نخبگان و گروه های مرجع اجتماعی در فرهنگ سازی برای مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی بر نقش و جایگاه کلیدی نخبگان و گروه های مرجع اجتماعی در فرهنگ سازی برای مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد.

بدر شکوهی در جلسه هیات اندیشه ورز استان، با استناد به نتایج پژوهش های انجام شده، اظهار کرد: کاهش عوارض روانی و روحی بیماری و زمینه سازی برای حفظ نشاط اجتماعی در اقشار مختلف مردم، باید در اولویت مداخلات دستگاه های اجرایی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا قرار گیرد.

وی تشریح کرد: افراد و گروه های مختلفی که در شرایط فعلی نیاز به مددکاری و مشاوره دارند باید توسط دستگاه های ذیربط شناسایی شده و خدمات مشاوره ای جهت افزایش تاب آوری آن ها ارائه شود.

شکوهی اظهار کرد: با وجود ابعاد منفی و زیان آور شیوع بیماری در سطح استان، شاهد به فعلیت درآمدن ظرفیت های جدیدی از مواسات و نوع دوستی و کمک به مستمندان بودیم که در نوع خود در سطح کشور بی نظیر است.

وی با اشاره به توزیع بیش از 230 هزار بسته کمک های معیشتی و اقلام بهداشتی توسط خیریه ها، سمن ها و دفاتر تسهیل گری مستقر در سکونت گاه های غیررسمی از ابتدای سال تاکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان و گروه های مرجع، نقش کلیدی در فرهنگ سازی برای مدیریت کرونا دارند

نخبگان و گروه های مرجع، نقش کلیدی در فرهنگ سازی برای مدیریت کرونا دارند