مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:102020-09-24پزشكي

هنوز واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های اردستان توزیع نشده است


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: روند شیوع ویروس کرونا در اردستان با توجه به تعداد بستری و موارد فوتی مبتلایان به کرونا از اسفندماه تاکنون با ثبات نسبی همراه است.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: روند شیوع ویروس کرونا در اردستان با توجه به تعداد بستری و موارد فوتی مبتلایان به کرونا از اسفندماه تاکنون با ثبات نسبی همراه است.

حسن ذبیحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هنوز واکسن آنفلوآنزا به داروخانه های شهرستان تحویل داده نشده و باوجود مراجعات زیادی که متقاضیان دارند در حال حاضر شهروندان منتظر واکسن باشند در صورت تحویل واکسن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوع کمبود قلم انسولین همچنان معضل نیازمندان این دارو در شهرستان اردستان است، افزود: بیش از 1100 بیمار واجد شرایط دریافت انسولین در اردستان هستند، ولی تعداد شرکت های دارویی که انسولین تحویل شهرستان می دهند ناکافی است.

موضوع کمبود داروی انسولین را مسئولان شهرستان و استان اطلاع دادیم اما هنوز این مشکل برطرف نشده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه کمبود قلم انسولین در کشور مطرح است، گفت: علت اصلی آن بحث تحریم هاست و آن چه به این مساله شدت بخشیده جهان گیری ویروس کروناست که در پی آن لغو پروازها، موجب تاخیر ورود اقلام دارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های اردستان توزیع نشده است

هنوز واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های اردستان توزیع نشده است