مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:102020-09-24سياسي

بررسی روند اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در آذربایجان شرقی


طی جلسه ای با رعایت پروتکل های بهداشتی، با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رییس سازمان جهاددانشگاهی استان و جمعی از دست اندرکاران طرح ملی مشاغل خانگی، - روند اجرای این طرح در آذربایجان شرقی بررسی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این جلسه با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) مبنی بر این که تلاش کنندگان در راه خانواده، همانند جهادگران راه خدا هستند، اظهار کرد: بر این اساس، ارزش جهاد اقتصادی نیز کمتر از جهاد جبهه های جنگ نبوده و اثرات فراوانی در جامعه دارد.

لزوم تطابق مهارت ها با آینده کار حسین فتحی با تاکید بر این که در حال حاضر مهارت های امروزی با مشاغل فردا چندان مطابقتی نداشته و باید مهارت های خود را با نیازهای بازار آینده مطابقت دهیم، افزود: تغییر، اجتناب ناپذیر بوده و جهان دائما در حال تغییر است؛ طی 15 سال بعدی نیز آینده کار تغییرات چشمگیری را به خود خواهد دید و مدل های کسب و کار عوض خواهد شد.

وی با بیان این که شیوع کرونا باعث شد تا تغییرات را سریع تر درک کنیم، ادامه داد: در آینده کار، فرصت شغلی کم نخواهد شد، بلکه تغییر خواهد یافت و مشاغل جدید جایگزین مشاغل قبلی خواهد شد که باید این روند را مورد توجه قرار دهیم و با توجه به این که یکی از ماموریت های جهاددانشگاهی، آموزش اشتغال محور است، در این رابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روند اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در آذربایجان شرقی

بررسی روند اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در آذربایجان شرقی