مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 04:552020-09-24اجتماعي

آغاز نوبت دهی اینترنتی مرکز تعویض پلاک کرمانشاه


رییس پلیس راهنمایی ورانندگی استان کرمانشاه از آغاز نوبت دهی اینترنتی در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه از روز پنجشنبه 3 مهر خبر داد.

- سرهنگ فضل الله شیری صبح امروز در گفتگو با ، دریافت خدمات در مرکز تعویض پلاک از این پس با اخذ نوبت اینترنتی قبلی میسر خواهد بود.

وی ادامه داد: در همین راستا افرادی که قصد مراجعه به مرکز تعویض پلاک کرمانشاه را دارند می توانند با مراجعه به سایت راهور 120 و یا تارنمای اینترنتی به آدرس Nobatdehi.

epolice.

ir ابتدا نسبت به افتتاح حساب کاربری اقدام و سپس برای دریافت نوبت تقاضا دهند.

رییس پلیس راهور کرمانشاه تصریح کرد: متقاضیان دریافت خدمات از مرکز تعویض پلاک، پس از دریافت پیامک افتتاح حساب کاربری با انتخاب استان و شهر محل سکونت و همچنین نوع خدمات مورد نیاز، مبادرت به تعیین روز و ساعت حضور در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه می کنند.

شیری یادآور شد: پس از سیر این مراحل، پیامکی که حاوی کد رهگیری است به تلفن همراه فرد متقاضی ارسال می شود که ارائه آن زمان حضور در مرکز تعویض پلاک الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: کلیه خدمات تعویض پلاک از جمله نقل و انتقال مالکیت، صدور المثنی شناسنامه، المثنی کارت خودرو و سایر خدمات برای مالکین خودروهای سبک، نیمه سنگین، سنگین، عمرانی و موتورسیکلت در مرکز تعویض پلاک و با نوبت اینترنتی قبلی انجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نوبت دهی اینترنتی مرکز تعویض پلاک کرمانشاه

آغاز نوبت دهی اینترنتی مرکز تعویض پلاک کرمانشاه