مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 04:552020-09-24ورزشي

ورزشگاه 6 هزار نفری کرمانشاه تا سال آینده به بهره برداری می رسد


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ورزشگاه 6 هزار نفری کرمانشاه برای سال 1400 باید در اختیار جوانان کرمانشاهی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در ادامه سفرهای استانی خود شب گذشته (دوم مهرماه) با استقبال مسئولان استانی وارد کرمانشاه شد.

نوبخت، صبح امروز اولین برنامه کاری سفر خود به استان کرمانشاه را با بازدید از از پروژه ورزشگاه 6 هزار نفری شهر کرمانشاه واقع در دهکده المپیک آغاز کرد.

مورد استقبال مسئولین استانی قرار گرفت.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، خواستار اتمام عملیات ساخت ورزشگاه 6 هزار نفری کرمانشاه واقع در دهکده المپیک شد و گفت: اتمام این پروژه در اولویت برنامه های دولت برای سال جاری است.

این پروژه مجموعه چند منظوره ورزشی است که پیشرفت فیزیکی آن به گفته مسئولان ذی صلاح حدود 70 درصد اعلام شده است و برای اتمام و بهره برداری به 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که برای آن 35 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از تلاش برای تامین اعتبارات ساخت این ورزشگاه خبر داد و گفت: مشکلات تامین اعتبار این پروژه را حل می کنیم و انتظار داریم کار ساخت آن سریع پیش رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه 6 هزار نفری کرمانشاه تا سال آینده به بهره برداری می رسد

ورزشگاه 6 هزار نفری کرمانشاه تا سال آینده به بهره برداری می رسد