مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-24دانش

خبر خوش شهریه ای برای دانشجویان علوم پزشکی / پایش سلامت روان در همه دانشگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته ای که گذشت، خبر هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه ها منتشر شد، برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن ها حائز اهمیت بود.

- وضعیت خوابگاه های دانشجویی در شرایط کرونایی / از تدارک اتاق های تک نفره تا اسکان های دوماهه! سال تحصیلی جدید دانشگاه ها بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از امروز به صورت رسمی آغاز می شود، اما آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها امسال شرایط متفاوت تری نسبت به گذشته دارد، مهمان ناخوانده ای که از اواخر سال تحصیلی گذشته سیستم آموزشی کشور و به خصوص دانشگاه ها را به طور کلی تغییر داد.

دانشجویان امسال برخلاف سال های گذشته آموزش خود را به صورت ترکیبی آموزش خود را آغاز می کنند، اکثر دانشجویان در مقاطع مخلتف تحصیلی آموزش های مجازی دارند و فقط دانشجویانی که کارگاه آموزشی، آزمایشگاه و.

دارند با تایید استاد راهنما در دانشگاه حضور پیدا می کنند.

همین شرایط خاص باعث شده، اسکان در خوابگاه های دانشجویی نیز امسال چهره جدیدی به خود بگیرد و دانشجویانی که ملزم به حضور در دانشگاه هستند در خوابگاه ها ساکن شوند از طرفی هم سازمان امور دانشجویان در ابلاغیه ای به دانشگاه ها اعلام کرده که فقط از 50 درصد ظرفیت خوابگاه با مدت زمان محدود می تواند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش شهریه ای برای دانشجویان علوم پزشکی / پایش سلامت روان در همه دانشگاه ها

خبر خوش شهریه ای برای دانشجویان علوم پزشکی / پایش سلامت روان در همه دانشگاه ها