مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-24پزشكي

توضیحات معاون وزیر بهداشت درخصوص مخاطرات همپوشانی آنفلوآنزا و کووید19


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تلاش وزارت بهداشت برای تامین نیاز مردم به واکسن آنفلوآنزا خبر داد و افزود: مردم نگران تامین واکسن آنفلوآنزا نباشند.

- ایسنا/مرکزی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تلاش وزارت بهداشت برای تامین نیاز مردم به واکسن آنفلوآنزا خبر داد و افزود: مردم نگران تامین واکسن آنفلوآنزا نباشند.

دکتر قاسم جان بابایی شامگاه چهارشنبه دوم مهرماه در جریان بازدید سرزده از بیمارستان شهید مدرس ساوه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: معاون بهداشتی وزارت بهداشت با هماهنگی مقام عالی وزارت و سازمان غذا و دارو تمهیدات خوبی برای واردات واکسن آنفلوآنزا اندیشیدند و با وجود همه مشکلاتی که در اثر از اعمال تحریم ها بوجود آمده است خوشبختانه تعداد قابل قبولی واکسن وارد شده و برای تامین کامل نیاز مردم به این واکسن سازوکار مناسب اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده از سوی معاونت بهداشت قرار بر این است اولویت تزریق واکسن آنفلوآنزا در بین افراد با ریسک بالا و مستعد درگیری با این بیماری، بانوان باردار و افراد دارای بیماری های خاص و زمینه ای باشد.

معاون وزیر بهداشت در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص مخاطراتی که در اثر همپوشانی بیماری آنفلوانزا و کووید 19 وجود خواهد داشت، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات معاون وزیر بهداشت درخصوص مخاطرات همپوشانی آنفلوآنزا و کووید19

توضیحات معاون وزیر بهداشت درخصوص مخاطرات همپوشانی آنفلوآنزا و کووید19