مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 03:552020-09-24سياسي

ارتقاء مهارت آموزی سربازان در دستور کار برنامه های پلیس است


یکی از برنامه هایی که در دستور کار پلیس قرار دارد ارتقاء مهارت آموزی سربازان است که به صورت جدی اجرایی و دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان امروز در مراسمی با عنوان روز سرباز که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، از سربازان به عنوان مظهر اقتدار، صلابت و توانمندی نیروهای مسلح یاد کرد که نقش پررنگی در موفقیت های 41 ساله انقلاب اسلامی و در حوزه نظامی داشته اند.

وی ادامه داد: سربازان عزیز کشور بازوان توانمند نیروهای مسلح محسوب می شوند که با نصب العین قرار دادن منویات رهبر فرزانه انقلاب و اجرا کردن دستورات فرماندهان خود همانند سدی مستحکم در برابر همه زیاده خواهی های دشمنان ایستاده و اجازه نداده اند آنها به اهدافشان دست پیدا کنند.

جاویدان یادآوری کرد: در روزگاری که چشم طمع دشمنان بیش از هر زمان دیگری به جمهوری اسلامی دوخته شده و قصد دارند با اقداماتی نابخردانه امنیت این سرزمین را با چالش و مخاطره روبرو کنند این سربازان ولایی کشور هستند که جان برکفانه از تمامیت ارضی این سرزمین دفاع و نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گواه این مدعا را تقدیم هزاران سرباز شهیدی دانست که برای امنیت این آب و خاک و عمل به وظیفه جان پاک خود را فدا کردند و بر سر عهدشان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء مهارت آموزی سربازان در دستور کار برنامه های پلیس است

ارتقاء مهارت آموزی سربازان در دستور کار برنامه های پلیس است