مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 03:552020-09-24ورزشي

شانس بالای نامجومطلق برای سرمربیگری استقلال در فصل بعد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حالا که استراماچونی دیگر گزینه استقلال نیست و برخی خبر ها از به توافق نرسیدن الکس نوری با استقلال حکایت می کنند، - کیفیت خوب استقلال در نیمه اول مقابل الاهلی عربستان و برد سه بر صفر مقابل این تیم کام هواداران استقلال را شیرین کرد، اما از همه خوشحال تر مجید نامجومطلق است که حالا روی او بیشتر از یک سرمربی موقت حساب می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حالا که استراماچونی دیگر گزینه استقلال نیست و برخی خبر ها از به توافق نرسیدن الکس نوری با استقلال حکایت می کنند، شانس گزینه ای، چون مجید نامجومطلق برای سرمربیگری قطعی استقلال در فصل بعد بیشتر شده است.

البته هنوز نامهایی، چون محمود فکری یا امیرقلعه نویی مطرح می شود، اما با توجه به اینکه نامجومطلق با شکست دادن الاهلی عربستان به محبوبیت و جایگاه ویژه ای رسیده و خیلی ها از نحوه بازی شاگردان نامجو مطلق خوششان آمده، احتمال دارد این مربی در صورت ادامه دار بودن موفقیت هایش در آسیا یکی از شانس های اصلی سرمربیگری استقلال در فصل آینده باشد.

نامجو مطلق مدت نسبت زیادی است که کنار تیم است و از سوی دیگر به دلیل سابقه درخشان دوران بازی اش مورد احترام همه بازیکنان است باید منتظر ماند و دید آیا آقا مجید استقلالی ها می تواند به روند مطلوب مروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس بالای نامجومطلق برای سرمربیگری استقلال در فصل بعد

شانس بالای نامجومطلق برای سرمربیگری استقلال در فصل بعد