مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 03:452020-09-24ورزشي

هندبال کهگیلویه و بویراحمد؛ خواب یا بیدار؟!


هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد مشخصا در شهرهای گچساران و کهگیلویه در سطح کشور شناخته شده است و به چشم دیدیم که هندبال نفت و گاز گچساران در مقطعی و در مسابقات جهانی خوش درخشید و مقام ارزنده ای در بین تیم های باشگاهی جهان کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج یکی از رشته های ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد که مستحق حمایت بیشتر بوده و در کشور حرف های زیادی برای گفتن دادر رشته ورزشی هندبال است.

هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد مشخصا در شهرهای گچساران و کهگیلویه در سطح کشور شناخته شده است و به چشم دیدیم که هندبال نفت و گاز گچساران در مقطعی و در مسابقات جهانی خوش درخشید و مقام ارزنده ای در بین تیم های باشگاهی جهان کسب کرد که تا سالیان سال حلاوت آن در کام ورزش برقرار است.

در شهرستان کهگیلویه نیز تیم فراز بام خاییز در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور هنرنمایی می کرد که نشان دهنده پویایی هندبال در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس بعد از درخشش چند سال قبل تیم های هندبال استان در لیگ برتر کشور این روزها هر چند ویروس کرونا بر همه چیز مستولی شده اما به هر حال اخبار کمتری از فعل و انفعالات و برنامه های این تیم ها شنیده می شود که لازم است مسوولان ورزش استان و همچنین هیات هندبال کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش پی گیر وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندبال کهگیلویه و بویراحمد؛ خواب یا بیدار؟!

هندبال کهگیلویه و بویراحمد؛ خواب یا بیدار؟!