مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 03:352020-09-24پزشكي

قزوین در شرایط فوق قرمز کرونایی/ آمار فوتی ها صعودی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: وضعیت استان قزوین، فوق قرمز است و برای بهبود شرایط نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، پیمان نامدار رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با اشاره به نظارت های انجام شده در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: یکی از نقاط حساس در مورد شیوع کرونا مطب ها و مراکز آزمایشگاهی است که طی بازدیدها در موارد اندکی ازدحام جمعیت مشاهده شد.

وی افزود: تاکید ما بر رعایت پروتکل های و توصیه های بهداشتی است در همین راستا بسیاری از مطب ها به سامانه نوبت دهی غیرحضوری متصل شده اند.

نامدار خاطر نشان کرد: خط قرمز ما سلامتی مردم است و هیچکدام از مراکز درمانی خصوصی و دولتی، اصناف و مراکز دولتی از این قاعده استثنا نیستند و در صورت تخلف مواخذه خواهند شد.

وی با اشاره به پرونده های تشکیل شده در مورد تخلفات پیشگیری از کرونا گفت: از 23 فروردین تا به امروز بیش از 500 ارجاع به مراکز قضایی داشتیم و همچنین بیش از 1300 تعطیلی یا پلمپ در اصناف مختلف انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار داشت: اکنون وضعیت استان قزوین، فوق قرمز است و برای بهبود شرایط نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین در شرایط فوق قرمز کرونایی/ آمار فوتی ها صعودی است

قزوین در شرایط فوق قرمز کرونایی/ آمار فوتی ها صعودی است