مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 02:502020-09-23سياسي

مواضع صریح دردفاع از ولایت وانقلاب،ویژگی بارز آیت الله ممدوحی بود


جامعه مدرسین حوزه علمیه درپیام تسلیت آیت الله ممدوحی گفت:مواضع صریح این عالم پرهیزکار در دفاع از ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب اسلامی ازویژگی های برجسته ونمایان زندگی سیاسی ایشان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عالم ربانی آیت الله ممدوحی گفت: مواضع صریح و روشن این عالم پرهیزکار در دفاع از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی از ویژگی های برجسته و نمایان زندگی سیاسی آیت الله ممدوحی است.

متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال آیت الله حسن ممدوحی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم (انا لله و انا الیه راجعون) رحلت عالم انقلابی و جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ حسن ممدوحی (رحمه الله علیه) از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و عضو جامعه مدرسین موجب تألم و تأثر گردید.

ایشان که از پرورش یافتگان حوزه درسی آیت الله العظمی گلپایگانی (ره) و علامه طباطبایی (ره) بودند در طول سال ها، اندوخته علمی، فقهی و اخلاقی خود را به طلاب علوم اسلامی ارائه کردند و جمع کثیری را از افادات، دروس، تحقیقات و تالیفات علمی خود بهره مند ساختند.

عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مواضع صریح و روشن این عالم پرهیزکار در دفاع از ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب اسلامی از ویژگی های برجسته و نمایان زندگی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع صریح دردفاع از ولایت وانقلاب،ویژگی بارز آیت الله ممدوحی بود

مواضع صریح دردفاع از ولایت وانقلاب،ویژگی بارز آیت الله ممدوحی بود