مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 23:552020-09-23بين الملل

وزیر دولت مستعفی یمن خواستار ادامه تحریم تسلیحاتی علیه ایران شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از العربیه، معمر الاریانی وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن با ادعای اینکه اقدامات مداخله جویانه ایران در یمن نقض آشکار قوانین بین المللی است، - وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن با ادعای اقدامات مداخله جویانه ایران در جنگ داخلی یمن، خواستار تداوم تحریمهای تسلیحاتی بین المللی علیه تهران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از العربیه، معمر الاریانی وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن با ادعای اینکه اقدامات مداخله جویانه ایران در یمن نقض آشکار قوانین بین المللی است، خواستار ادامه تحریم های تسلیحاتی بین المللی علیه ایران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعربیه ، معمر الاریانی وزیر اطلاع رسانی یمن همچنین مدعی شد که اذعان ایران به گذاشتن فناوری های موشکی در اختیار شبه نظامیان حوثی، اعترافی آشکار به حمایت از اقدامات خرابکارانه این گروه تروریستی است! الاریانی در یک رشته توییت در شبکه توییتر ادعا کرد: اذعان سرتیپ ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارتش ایران مبنی بر گذاشتن فناوری موشکی و پهپادی در اختیار شبه نظامیان تروریست حوثی و اعزام کارشناسان و مشاوران نظامی به مناطق تحت کنترل حوثی ها، اعترافی واضح و آشکار به حمایت از شورش و کودتای حوثی ها و اجرای توطئه های خرابکارانه آن در یمن و منطقه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دولت مستعفی یمن خواستار ادامه تحریم تسلیحاتی علیه ایران شد

وزیر دولت مستعفی یمن خواستار ادامه تحریم تسلیحاتی علیه ایران شد