مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 22:202020-09-23بين الملل

ملک سلمان اتهامات واهی خود علیه ایران را تکرار کرد


پادشاه عربستان سعودی در سخنرانی خود در نشست سالانه سران کشورهای عضو سازمان ملل متحد خواستار یافتن راه حلی فراگیر برای مهار ایران شد! - پادشاه عربستان سعودی در سخنرانی خود در نشست سالانه سران کشورهای عضو سازمان ملل متحد خواستار یافتن راه حلی فراگیر برای مهار ایران شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ملک سلمان پادشاه سالخورده عربستان سعودی روز چهارشنبه در آغاز سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نوک پیکان اتهامات واهی خود را به سوی ایران نشانه گرفت.

وی در این سخنرانی خطاب به سران کشورهای عضو سازمان ملل متحد، خواستار یک راه حل فراگیر برای مهار ایران- رقیب منطقه ای و قدرتمند ریاض- و ممانعت از دستیابی تهران به تسلیحات کشتار جمعی شد.

وی با ادعای اینکه ایران از توافق هسته ای منعقده در سال 2015 با قدرتهای بزرگ جهان- موسوم به برجام- برای تقویت فعالیت های توسعه طلبانه خود، برپایی شبکه های تروریستی و بکارگیری تروریسم بهره می برد، مدعی شد که این امر حاصلی جز رواج هرج و مرج، افراط گرایی و فرقه گرایی نداشته است.

ملک سلمان در یک بیانیه ویدئویی خطاب به مجمع عمومی متشکل از 193 کشور عضو اعلام کرد که یک راه حل فراگیر و [اتخاذ] یک موضع بین المللی راسخ ضروری است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملک سلمان اتهامات واهی خود علیه ایران را تکرار کرد

ملک سلمان اتهامات واهی خود علیه ایران را تکرار کرد