مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 21:152020-09-23سياسي

مسوولان برای خدمت به مردم حزب بازی و قبیله گرایی را کنار بگذارند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر گفت: مسوولان حزب های سیاسی و قبیله گرایی را کنار بگذارند و برای انجام وظایف و مسوولیت خود که خدمت بی منت به مردم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام نقی هادی شامگاه چهارشنبه در همایش زینبیون شهرستان پلدختر، خطاب به مسئولان این شهرستان اظهار داشت: حزب های سیاسی و قبیله گرایی را کنار بگذارید و برای انجام وظایف و مسوولیت خود که خدمت بی منت به مردم است، تلاش کنید چراکه باید خدمتگزار مردم باشید.

وی افزود: عدم شرکت مسئولان ارشد شهرستان پلدختر در هفته دفاع مقدس در برنامه ها و همایش های ویژه این هفته خیانت به نظام، انقلاب، بسیج و دفاع مقدس است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گفت: شهدا برای عزت ،آرامش و امنیت نظام از جان خود گذشتند و امروز مسئولان باید خود را مدیون و وامدار آنان بدانند و به مردم خدمت کنند.

هادی یادآور شد: مردم  ولایتمدار شهرستان پلدختر مسئول انقلابی و عملگرا می خواهند، نه اینکه به عکس گرفتن از یک مکان اکتفا کنند، مسوولان باید برای اشتغال جوانان و محرومیت زدایی از چهره این شهرستان تلاش کنند.

وی به حکم قمه زدن در ماه محرم اشاره کرد و افزود: عمامه به سرهای انگلیسی که پشتوانه آنها انگلیس و آمریکا است دم از انقلاب و امام حسین(ع) می زنند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان برای خدمت به مردم حزب بازی و قبیله گرایی را کنار بگذارند

مسوولان برای خدمت به مردم حزب بازی و قبیله گرایی را کنار بگذارند