مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 21:102020-09-23بين الملل

نتانیاهو عمداً لباس های کثیفش را به آمریکا می آورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک روزنامه آمریکایی گزارش داده بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در هر سفر خود به واشنگتن، چمدانی حاوی لباس های کثیف خود را برای شستشوی رایگان همراه خود می آورد.

- منابع خبری گفته اند نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفرهای خود به واشنگتن چمدانی حاوی لباس های کثیف را برای شستشوی رایگان به آمریکا می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، یک روزنامه آمریکایی گزارش داده بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در هر سفر خود به واشنگتن، چمدانی حاوی لباس های کثیف خود را برای شستشوی رایگان همراه خود می آورد.

روزنامه واشنگتن پست نوشت: بسیاری از سیاستمداران همه تلاششان را به کار می گیرند تا لباس های کثیفشان را از انظار دور نگاه دارند؛ اما برای نخست وزیر بنیامین نتانیاهو، مسئله تفاوت دارد.

مقام های آمریکاییِ مطلع به واشنگتن پست می گویند نتانیاهو به خاطر به همراه داشتن کیف ها و چمدان های پر از لباس های کثیف در تمامی سفرهایش به واشنگتن، در میان کارکنان مهمان خانه رییس جمهور آمریکا شهرتی به هم زده است.

آمریکایی ها این لباس ها را مجانی شسته و تمیز می کنند.

این البته امتیازی است که برای سران همه کشورها در سفرهای واشنگتن در نظر گرفته شده، اما آنها به دلیل اقامت های کوتاه مدت و مشغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو عمداً لباس های کثیفش را به آمریکا می آورد

نتانیاهو عمداً لباس های کثیفش را به آمریکا می آورد