مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 21:002020-09-23بين الملل

تجربه تاثیرِ اقدامات ضدکرونایی بر مهارِ آنفلوآنزا


شیوع کروناویروس طی چند ماه گذشته اخبار مضطرب کننده زیادی را در پی داشته اما در آفریقای جنوبی پدیده ای موسوم به حذف مجازی آنفلوآنزای معمولی به عنوان یک پیامد مثبت جانبی و نادر مورد توجه قرار گرفته است.

- شیوع کروناویروس طی چند ماه گذشته اخبار مضطرب کننده زیادی را در پی داشته اما در آفریقای جنوبی پدیده ای موسوم به "حذف مجازی آنفلوآنزای معمولی" به عنوان یک پیامد مثبت جانبی و نادر مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همانطور که کووید-19 در ماه مارس به آفریقای جنوبی رسید، اپیدمیولوژیست ها خود را برای یک ویرانی مضاعف آماده کردند؛ شیوع کروناویروس جدید در کنار شیوع ویرانگری که سالانه به دلیل آنفلوآنزا ایجاد می شود.

به همین منظور واحدهای نظارتی ویژه توسط انستیتوی ملی بیماری های واگیر کشور (NICD) ایجاد شد اما این واحدها در نهایت اعلام کردند امسال خبری از شیوع آنفلوآنزا نبوده که در این کشور یک رویداد پزشکیِ بی سابقه محسوب می شود.

آفریقای جنوبی سالانه حدود 11 هزار مرگ ناشی از آنفلوآنزا را ثبت می کند و برنامه های نظارت بر آنفلوآنزای بسیار پیشرفته ای دارد.

سه آزمایشگاه جداگانه حدود 4000 نفر را به طور تصادفی غربال می کنند که در بیشتر سال ها، بیش از 1000 مورد آنفلوآنزا را ثبت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه تاثیرِ اقدامات ضدکرونایی بر مهارِ آنفلوآنزا

تجربه تاثیرِ اقدامات ضدکرونایی بر مهارِ آنفلوآنزا