مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 20:402020-09-23ورزشي

کشتی گیری که مدال خود را تقدیم شهدا می کند


محمدجواد ابراهیمی دارنده مدال های طلای جوانان جهان و بزرگسالان آسیا، مدالش در رقابت های ارتش های جهان را طی مراسمی تقدیم شهدا خواهد کرد.

- جی پلاس ، محمد جواد ابراهیمی ملی پوش وزن 92 کیلوگرم ایران در این باره اظهار کرد: پدر من جانباز شیمیایی در جنگ تحمیلی بودند و پس از جنگ نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و از نظر من، ایشان و سایر شهدا قهرمانان واقعی هستند.

ایسنا نوشت: ابراهیمی تصریح کرد: من به مناسبت هفته دفاع مقدس مدال خودم در بازی های نظامیان جهان را به شهدای گمنام شهرستان سوادکوه تقدیم می کنم.

وی در مورد وضعیت آمادگی خود گفت: اگر رقابت های جهانی برگزار شود قصد دارم در صورت صلاحدید کادر فنی در وزن 92 کیلوگرم به میدان بروم و برنامه بعدی من این است که تلاش خود را انجام دهم تا در المپیک نیز در وزن 97 کیلوگرم به میدان بروم.

دارنده 2 مدال طلای قهرمانی آسیا در مورد حضورش در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) گفت: ابتدا باید از مسئولان فدراسیون به جهت راه اندازی لیگ کشتی تشکر کنم چراکه لیگ هم از لحاظ مادی برای کشتی گیران خوب است و هم اینکه پس از چند ماه دوری از مسابقات، بار دیگر به میدان بازمی گردند.

وی افزود: در لیگ امسال برای تیم بازار بزرگ ایران به میدان خواهم رفت و امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی در این مسابقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیری که مدال خود را تقدیم شهدا می کند

کشتی گیری که مدال خود را تقدیم شهدا می کند