مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 20:352020-09-23سياسي

توضیحات نماینده ساوه درخصوص موضوع واگذاری خودرو به نمایندگان و ودیعه مسکن


نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی درباره حاشیه های ایجاد شده درخصوص واگذاری خودرو به نمایندگان و موضوع ودیعه مسکن آنان توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/مرکزی نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی درباره حاشیه های ایجاد شده درخصوص واگذاری خودرو به نمایندگان و موضوع ودیعه مسکن آنان توضیحاتی ارائه کرد.

حجت الاسلام محمد سبزی امروز چهارشنبه دوم مهرماه در نشستی با خبرنگاران، رسانه ها را چشمان بیدار جامعه عنوان کرد و نقدهای سازنده خبرنگاران را به نفع مردم و مصالح کشور دانست و به شفاف سازی در خصوص حواشی اخیر موضوع واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس پرداخت و اظهار کرد: لازم می دانم در راستای تنویر افکار عمومی و روشنگری در جامعه به بیان برخی مسایل بپردازم.

اول اینکه تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله رییس مجلس و برخی از اعضای هیات رییسه و نمایندگان از مجلس حقوقی دریافت نکرده و با ضرس قاطع هم می گویم که حتی ودیعه مسکن و خودرو هم نگرفتند و اگر بخواهیم به بهانه استفاده برخی نمایندگان از امکانات، کل مجلس را زیر سوال ببریم ظلم در حق آنهایی است که به هیچ وجه از امکانات مجلس استفاده نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه نمایندگان مجلس شرایط یکسانی ندارند، اظهار کرد: به عنوان مثال نماینده مردم تهران با نماینده زاهدان شرایط یکسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات نماینده ساوه درخصوص موضوع واگذاری خودرو به نمایندگان و ودیعه مسکن

توضیحات نماینده ساوه درخصوص موضوع واگذاری خودرو به نمایندگان و ودیعه مسکن