مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 20:152020-09-23سياسي

رفع تصرف 50 هزار مترمربع از بستر رودخانه در باغ بهادران


رییس حوزه قضایی بخش باغ بهادران اصفهان گفت: از اول مهرماه به موجب حکم قانونی، رفع تصرف و خلع ید از سایر ویلاهای غیرمجاز احداث شده در حریم رودخانه زاینده رود در بخش باغ بهادران با قاطعیت آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از مرکز اطلاع رسانی قوه قضاییه، مصطفی کافی با اشاره به ویلاسازی های غیرمجاز در حریم روخانه زاینده رود و تجاوز به بستر این رودخانه از سوی سازندگان ویلاها و خانه مسافرها اظهار داشت: باغ بهادران منطقه ای در اصفهان است که رودخانه زاینده رود در سراسر آن امتداد دارد لذا این شهر به یک نقطه گردشگری و توریست پذیر تبدیل شده است و همین موضوع سبب شده است بالغ بر 1200 ویلا و خانه مسافر در باغ بهادران احداث شود.

  رییس حوزه قضایی بخش باغ بهادران اصفهان تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از این ویلاها و خانه مسافرها علاوه بر تصرف حریم رودخانه زاینده رود در باغ بهادران به بستر رودخانه نیز تجاوز کرده اند و بخشی از آنها حتی چند متر به آب رودخانه نیز ورود کرده اند به نحوی که جز چند نقطه، مابقی رودخانه در حال امتداد زاینده رود در منطقه باغ بهادران از دسترس مردم عادی خارج شده است.

وی اصفهان با اشاره به مشکلاتی که برای آب شرب اصفهان به واسطه این ویلاسازی های غیرمجاز ایجاد شده است گفت: این قبیل ساخت و سازهای غیرمج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 50 هزار مترمربع از بستر رودخانه در باغ بهادران

رفع تصرف 50 هزار مترمربع از بستر رودخانه در باغ بهادران