مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 20:102020-09-23سياسي

آزادی 40 زندانی غیرعمد مالی استان سمنان در سالروز 40سالگی دفاع مقدس


همزمان با سالروز چهل سالگی دفاع مقدس 40 زندانی غیرعمد استان سمنان با حضور رییس دادگستری استان،مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، - ایسنا/سمنان همزمان با سالروز چهل سالگی دفاع مقدس 40 زندانی غیرعمد استان سمنان با حضور رییس دادگستری استان،مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس،مدیرکل زندان ها و.

آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

دکتر عبدالهی رییس کل دادگستری استان در این آیین از دوران دفاع مقدس به عنوان دوره ای آکنده از فضیلت و نیکی نام برد و اظهار کرد: دوران افتخارآمیز دفاع مقدس که دوره ای آکنده از نیکی، فضیلت، خیر و خویی است یک الگوی موفق برای اداره امور کشور پیش روی ما قرار داد.

وی ادامه داد: مصادیق فراوانی در دوران دفاع مقدس می توان برشمرد که هرگاه کشور با مشکلی مواجه شود، می توان با الگوبرداری از آنها به رفع مشکلات پرداخت.

رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به آزادی 40 زندانی غیرعمد با کمک خیرین استان تصریح کرد: این زندانیان غیرعمد مالی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به همت کمیته قضایی کارگروه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان سمنان آزاد شدند.

وی با اشاره به غنای فرهنگی ایرانیان در حوزه یاری رسانی و کمک به یاد دیگران افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس و به مدد خیران هم استانی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 40 زندانی غیرعمد مالی استان سمنان در سالروز 40سالگی دفاع مقدس

آزادی 40 زندانی غیرعمد مالی استان سمنان در سالروز 40سالگی دفاع مقدس