مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 19:552020-09-23دانش

کلاس های صد نفره و سرنوشت مبهم کیفیت آموزش در دانشگاه های آزاد


افزایش سقف کلاس های دانشگاه های آزاد اسلامی خوزستان تا 100 دانشجو بازهم اعتراض دانشجویان و اساتید دانشگاه را برانگیخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سقف کلاس های دانشگاه های آزاد اسلامی خوزستان تا 100 دانشجو افزایش یافته در حالی که بر اساس بخشنامه ها حداکثر سقف مجاز 45 دانشجو است.

این تصمیم فرج اله براتی که از دی ماه 96 سرپرستی دانشگاه ازاد اسلامی خوزستان را برعهده دارد بازهم با اعتراض دانشجویان و اساتید مواجه شده است.

اساتید معتقدند با توجه به تجربه ترم گذشته کلاسهای 100 نفره اثر بخشی لازم را نسبت به کلاسهای حضوری ندارند زیرا بخشی از مباحث ارائه شده باید به صورت دو یا چند نفره و به صورت پرسش و پاسخ برگزار شود به همین دلیل در بسیاری از دانشگاههای معتبر تعداد شرکت کنندگان در کلاسهای مجازی کمتر از کلاسهای حضوری در نظر گرفته شده است.

با این وجود اعتراض اساتید و دانشجویان مورد توجه قرار نگرفته و نگرانی ها از برگزاری نمایشی کلاسها بدون توجه به اثر بخشی آموزشی آن بیشتر شده به ویژه که بسیاری از دانشجویان هزینه شهریه را به سختی فراهم می کنند و انتظار ارتقای علمی دارند.

بنابر این گزارش، در مقطع کارشناسی ارشد نیز وضعیت ارائه دروس و عدم پاسخگویی مدیران دانشگاه در این رابطه با نارضایتی دانشجویان مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های صد نفره و سرنوشت مبهم کیفیت آموزش در دانشگاه های آزاد

کلاس های صد نفره و سرنوشت مبهم کیفیت آموزش در دانشگاه های آزاد