مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 19:202020-09-23بين الملل

«مصطفی ادیب» خواستار تشکیل کابینه مورد رضایت همه لبنانی ها شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مصطفی ادیب مامور تشکیل کابینه لبنان بر اهتمام خود برای تشکیل دولتی تأکید کرد که ضمن راضی کردن همه لبنانی ها، - مصطفی ادیب خواستار تشکیل کابینه مورد رضایت همه لبنانی ها شد مامور تشکیل کابینه لبنان با طولانی شدن روند تشکیل کابینه این کشور کفت که در تلاش است دولتی مورد رضایت همه لبنانی ها و جوامع عربی و بین المللی روی کار آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مصطفی ادیب مامور تشکیل کابینه لبنان بر اهتمام خود برای تشکیل دولتی تأکید کرد که ضمن راضی کردن همه لبنانی ها، اصلاحاتی را هم که در ابتکار فرانسه آمده است، پیاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آلمان، ادیب در بیانیه ای که از طرف دفتر رسانه ای او صادر شده است، بر تعهد خود به اصولی که از همان ابتدا بیان داشت، تاکید کرد و گفت: دولت باید از افرادی شایسته و با صلاحیت تشکیل شود که بتوانند اعتماد داخلی و همچنین جامعه عربی و بین المللی را به دست آورند، زیرا این امر دستیابی لبنان به حمایت خارجی لازم برای نجات اقتصاد خود را ممکن می سازد .

ادیب گفت که ترجیح داده است در این دوره از روند تشکیل دولت با توجه به مسئولیت بزرگی که به وی سپرده شده است، سکوت کند و طی مشورت با رییس جمهور و در چارچوب های قانون اساسی کابینه ای را ارائه دهد که به مردم لبنان کمک کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مصطفی ادیب» خواستار تشکیل کابینه مورد رضایت همه لبنانی ها شد

«مصطفی ادیب» خواستار تشکیل کابینه مورد رضایت همه لبنانی ها شد