مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 19:052020-09-23سياسي

از برنامه فردای مدرسه تلویزیونی تا رونمایی از کتاب «سرباز وطن»


در نشست مشترک وزیر آموزش وپرورش با مدیران کل آموزش وپرورش استان ها و روسای نهضت سوادآموزی استان ها از کتاب سرباز وطن رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در نشست مشترک وزیر آموزش و پرورش با مدیران کل و روسای نهضت سوادآموزی استان ها که به صورت ویدئو کنفرانس و در ساختمان شهیدرجایی برگزار شد، از کتاب سرباز وطن رونمایی شد.

کتاب سرباز وطن از مجموعه کتاب های مناسبتی و اقتضایی می باشد که به طور ویژه به گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخته است.

این کتاب در 3 فصل چاپ و منتشرشده است که در فصل اول آشنایی بازندگی سردار از تولد تا شهادت، بخش دوم ویژگی های اخلاقی و رفتاری سردار و بخش سوم وصیت نامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می باشد.

شایان ذکر است، کتاب سرباز وطن چاپ سال 1399 بوده و در 5000 هزار جلد و توسط سازمان نهضت سوادآموزی تهیه و منتشرشده است.

* جدول مدرسه تلویزیونی ایران جدول دروس مقاطع مختلف که فردا پنج شنبه 3 مهر از شبکه های آموزش، چهار و معارف پخش می شود، اعلام کرد:  شبکه آموزش: فنی وحرفه ای و کاردانش : ساعت 8 تا 8:30 : سیستم اطلاعاتی و طراحی وب -  پایه 11 - رشته شبکه و نرم افزار -  شاخه فنی وحرفه ای     ساعت8:30 تا 9 دانش فنی تخصصی -  پایه12- رشته شبکه و نرم افزار- شاخه فنی وحرفه ای ساعت 9 تا 9:30 دانش فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برنامه فردای مدرسه تلویزیونی تا رونمایی از کتاب «سرباز وطن»

از برنامه فردای مدرسه تلویزیونی تا رونمایی از کتاب «سرباز وطن»