مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 19:002020-09-23اقتصادي

طلای کردستان خالص سازی می شود


استاندار کردستان از ابراز تمایل سرمایه گذار خارجی طلای قروه برای سرمایه گذاری در بحث خالص سازی طلای استحصال شده از این معدن، خبر داد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان از ابراز تمایل سرمایه گذار خارجی طلای قروه برای سرمایه گذاری در بحث خالص سازی طلای استحصال شده از این معدن، خبر داد.

بهمن مرادنیا در هفتمن جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، در بحث ایجاد زنجیره طلا در استان اظهار کرد: پیرو افتتاح (فاز توسعه ای معدن طلای قروه) و دستور رییس جمهور در خصوص خرید طلای کردستان توسط بانک مرکزی، بحث خالص سازی تولیدات این معدن مطرح شد.

وی افزود: خالص سازی 999 درصد فقط توسط 2 شرکت در جهان انجام می شود و در ایران بیشتر از 995 میسر نیست که برای همین خلوص نیز به سرمایه گذار خارجی نیاز داریم که خوشبختانه با همان شرکت بهره بردار معدن طلای قروه برای شروع خالص سازی و خرید توسط بانک مرکزی، به توافق رسیدیم.

در این جلسه که با دستور کار ارائه گزارش وضعیت و روند اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی سال 99 استان، برگزار شد، بحث توریسم درمانی و توسعه گردشگری پزشکی در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین احداث دهکده سلامت مورد بررسی قرار گرفت، که با توجه به آمارهای اعلام شده از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص کاهش شدید گردشگران س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلای کردستان خالص سازی می شود

طلای کردستان خالص سازی می شود