مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 19:002020-09-23اقتصادي

طرح ساماندهی ورودی سنندج - همدان آغاز شد


همزمان با سومین از روز از هفته دفاع مقدس، طرح ساماندهی ورودی محور سنندج - همدان(بلوار ابن سینا) عصر چهارشنبه با حضور استاندار کردستان آغاز شد.

- ایسنا/کردستان همزمان با سومین از روز از هفته دفاع مقدس، طرح ساماندهی ورودی محور سنندج - همدان(بلوار ابن سینا) عصر چهارشنبه با حضور استاندار کردستان آغاز شد.

این پروژه در قالب تعریض محور سنندج - همدان و از میدان محمدی این شهر تا پلیس راه به طول یک هزار و 700 متر انجام می شود و برای اجرای آن در فاز اول 90 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار کردستان در این آیین ضمن تقدیر از شورای شهر و تعامل با شهرداری در راستای اجرای طرح های عمرانی سنندج، اظهار کرد: ورودی هر شهر نماد آن شهر محسوب می شود و باید از نظم و زیبایی خاصی برخوردار باشد.

بهمن مرادنیا افزود: خروجی سنندج به سمت همدان که ارتباط اصلی مرکز استان با مناطق مرکزی کشور است، وضعیت نامنظم و نامناسبی داشته و دارای مشکلات ترافیکی بوده و باید ساماندهی شود.

وی بر تلاش شهرداری برای زیباسازی ورودی های سنندج تاکید کرد و گفت: به طور قطع با تلاش دستگاه های مختلف و همراهی آنان با شهرداری، شاهد شهری زیبا و ورودی های مناسب و در خور شان مردم سنندج خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی ورودی سنندج - همدان آغاز شد

طرح ساماندهی ورودی سنندج - همدان آغاز شد