مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 19:002020-09-23ورزشي

الهلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کنفدراسیون فوتبال آسیا سرانجام پس از روزها گمانه زنی، در بیانیه ای اعلام کرد تیم الهلال عربستان به دلیل نرسیدن به حد نصاب بازیکنان در دیدار امشب مقابل شباب الاهلی امارات از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد.

- کنفدراسیون فوتبال آسیا مدافع عنوان قهرمانی الهلال را از ادامه این تورنمنت کنار گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، کنفدراسیون فوتبال آسیا سرانجام پس از روزها گمانه زنی، در بیانیه ای اعلام کرد تیم الهلال عربستان به دلیل نرسیدن به حد نصاب بازیکنان در دیدار امشب مقابل شباب الاهلی امارات از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد.

بنابر اعلام کمیته برگزاری این مسابقات، تیم های پاختاکور ازبکستان و شباب الاهلی امارات به عنوان دو تیم از گروه B لیگ قهرمانان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و تمام نتایج الهلال در مرحله گروهی حذف خواهد شد.

بیانیه کفندراسیون فوتبال آسیا در مورد چند و چون کنار گذاشته شدن مدافع عنوان قهرمانی که صعودش به دور بعدی مسابقات هم مسجل شده بود را در ادامه می خوانید: الهلال درنهایت نتوانست 13 بازیکن خود را برای مصاف با الشباب الاهلی مهیا کند و با توجه به بندهای قانونی از مسابقات کنار گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد

الهلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد