مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 18:552020-09-23بين الملل

عون: جهان اسراییل را به عدم نقض حاکمیت لبنان وادار کند


رییس جمهوری لبنان در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل از جامعه جهانی خواست اسراییل را وادار کند حاکمیت لبنان را نقض نکرده و یا از خاک این کشور برای حمله به سوریه استفاده نکند.

- رییس جمهوری لبنان در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل از جامعه جهانی خواست اسراییل را وادار کند حاکمیت لبنان را نقض نکرده و یا از خاک این کشور برای حمله به سوریه استفاده نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، میشل عون، رییس جمهوری لبنان در سخنرانی خود در برابر هفتادوپنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد: لبنان از تمدید دوره ماموریت یونیفل استقبال می کند، آن را پیام حمایت قوی و جامع شورای امنیت از حفظ ثبات در کشور می داند و فداکاری های یونیفل را ارج می نهد و اولویت را به حفظ امنیت عناصر آن و تامین حمایت آنها می دهد.

ما از همکاری مستحکم و قوی بین یونیفل و ارتش لبنان تقدیر می کنیم.

عون اشاره کرد: لبنان بار دیگر بر پایبندی خود به قطعنامه 1701 تاکید می کند و معتقد است که آن، اصول ثبات و امنیت در جنوب لبنان را تثبیت می کند که منعکس کننده ثبات در کل منطقه است.

او بر پایبندی کشورش به حق خود در آب ها و منابع طبیعی نفت و گاز و مرزهای دریایی اش براساس قانون جهانی تاکید کرد و گفت: لبنان به نقش سازمان ملل و کشورهای دوست برای تثبیت حقوقش و مشخصا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عون: جهان اسراییل را به عدم نقض حاکمیت لبنان وادار کند

عون: جهان اسراییل را به عدم نقض حاکمیت لبنان وادار کند