مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 18:452020-09-23بين الملل

رایزنی بحرین با یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی در منامه


یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی امروز در پایتخت بحرین با مقامات این کشور درباره زمینه های همکاری دوجانبه گفت وگو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیأتی رسمی از رژیم صهیونیستی امروز در بحرین با مقامات این کشور دیدار و درباره همکاری های دو طرف گفت وگو کرده است.

خبرگزاری دولتی بحرین(بنا ) به نقل از یک مقام رسمی این کشور اعلام کرد که یک جلسه گفت وگو  با یک هیأت رسمی اسراییلی، امروز در منامه برگزار شد و طی آن در مورد زمینه های همکاری در چارچوب اعلامیه حمایت از صلح بین دو طرف بحث و تبادل نظر شد.

خبرگزاری رسمی بحرین به جزییات بیش تری درباره اعضای هیأت صهیونیست یا متن دیدار آنها با مقامات بحرینی اشاره نکرده است؛ اما وبگاه عبری زبان واللا نیوز در صفحه توییتر خود نوشت که  امروز صبح هیأتی برای گفت وگو در مورد تهیه پیش نویس توافقنامه صلح به بحرین عزیمت کرد.

سفر این هیأت به بحرین، روز گذشته در تماس تلفنی نخست وزیر [بنیامین] نتانیاهو و سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه ولی عهد بحرین مورد توافق قرار گرفت.

بر این اساس، سرپرستی هیأت صهیونیستی به عهده رونن پرتز معاون نخست وزیر این رژیم بوده و آلون اوشپیز مدیرکل وزارت خارجه و دیگر اعضای ارشد ستاد امنیت داخلی در دفتر نخست وزیری و سایر وزارتخانه های این رژیم نیز در این هیأت حضور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی بحرین با یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی در منامه

رایزنی بحرین با یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی در منامه