مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 18:352020-09-23سياسي

مسائل فرهنگی شهرستان ها در قالب هیئت اندیشه ورزی شناسایی می شوند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از شناسایی مسائل فرهنگی اجتماعی شهرستان و بررسی راهکارهای آن در هیئت اندیشه ورزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین حسن شعبانی، عصر امروز چهارشنبه در جلسه هیئت اندیشه ورزی شهرستان مرند که با حضور جمعی از فعالان اجتماعی و فرهنگی شهرستان در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در پیچ تغییر هویت است در دوره فعالیت، جدید این مجموعه، به یک سازمان فرهنگی، اجتماعی تبدیل می شود.

وی افزود: این سازمان برای تحقق اهداف خود نیازمند پشتیبانی فکری است چرا که مسائل فرهنگی و اجتماعی هر روز چهره جدیدی به خود می گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: مسائل فرهنگی اجتماعی هر شهرستان در قالب هیئت اندیشه ورزی شناسایی و راهکارهای آن دراین هیئت بررسی و تدوین می شود.

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: برخی مسائل دغدغه متولیان فرهنگی است اما در اولویت مخاطبان و مردم نیست و براین اساس جامعه با آن همراهی نمی کند.

وی در ادامه بر ضرورت استمرار کار فرهنگی تأکید کرد و ابراز داشت: بخش های فرهنگی مردمی چون دارای استمرار هستند موفق تر عمل می کنند البته کار فرهنگی زمان بر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل فرهنگی شهرستان ها در قالب هیئت اندیشه ورزی شناسایی می شوند

مسائل فرهنگی شهرستان ها در قالب هیئت اندیشه ورزی شناسایی می شوند