مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 18:302020-09-23سياسي

طرح عارضه یابی و توانمندسازی صنایع استان بوشهر در دست اجرا است


فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از فعالیت 6 کارگروه ویژه جهش تولید در استان بوشهر خبر داد و گفت: طرح عارضه یابی و توانمندسازی صنایع استان بوشهر در دست اجرا است.

- بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از فعالیت 6 کارگروه ویژه جهش تولید در استان بوشهر خبر داد و گفت: طرح عارضه یابی و توانمندسازی صنایع استان بوشهر در دست اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی رزمجو عصر چهارشنبه در مراسم تقدیر از تولیدکنندگان برتر استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت هایی بالایی برای رونق تولید دارد و باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت جهش تولید و حمایت از تولیدکنندگان بیان کرد: در حال حاضر در یک جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و دشمنان از ابزار تحریم در این جنگ اقتصادی بر علیه کشور ما استفاده می کنند.

فرمانده سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه طی 41 سال گذشته کشور ما درگیر جنگ و یا تحریم بوده است افزود: شدت تحریم ها در سال های اخیر به ویژه در بعد اقتصادی بیش تر شده است.

فعالیت 6 کارگروه جهش تولید وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل باید برای تحقق سیاست جهش تولید طوری برنامه ریزی کرده و کارهایی را انجام دهیم که موجب تسهیل تولید و سرمایه گذاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح عارضه یابی و توانمندسازی صنایع استان بوشهر در دست اجرا است

طرح عارضه یابی و توانمندسازی صنایع استان بوشهر در دست اجرا است