مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 18:202020-09-23بين الملل

سیاسی کاری آمریکا بیشترین ضربه را به اصل حقوق بشر وارد کرده است


سیاسی کاری و اقدامات گزینشی، آنهم از سوی آمریکا و برخی دولتهای اروپایی، همواره بیشترین ضربه را به اصل حقوق بشر وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه با رد گزارشهای اخیر منتشر شده در روزنامه گاردین، اظهار داشت: هدف این گزارشهای سفارشی برای سیاه نمایی وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران، آنهم در این مقطع، کاملاً روشن است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: معتقدیم سیاسی کاری و اقدامات گزینشی، آنهم از سوی آمریکا و برخی دولتهای اروپایی، همواره بیشترین ضربه را به اصل حقوق بشر وارد کرده است.

خطیب زاده همچنین رویکرد، اظهارات و اقدامات برخی کشورهای اروپایی را به منزله دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد و گفت: در این خصوص واکنش لازم در سطوح ذیربط اتخاذ شده و از این پس نیز خواهد شد.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی در پایان تاکید کرد: برای ما بسیار عجیب و غیر قابل باور است که همین کشورها نه تنها واکنشی در قبال نقض فاحش حقوق ملت ایران بواسطه سیاست ضد بشری فشار حداکثری رژیم آمریکا و تحریم های ظالمانه و ضد بشری آن اتخاذ نکرده اند، بلکه عملاً با بی عملی خود به آن دامن می زنند و در آن شریکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاسی کاری آمریکا بیشترین ضربه را به اصل حقوق بشر وارد کرده است

سیاسی کاری آمریکا بیشترین ضربه را به اصل حقوق بشر وارد کرده است