مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 17:452020-09-23اقتصادي

عملکرد بانک ها رضایت بخش نیست /وظیفه دستگاه اجرایی پیگیری است


معاون اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه عملکرد بانک ها رضایت بخش نیست، افزود: نسبت به گزارشاتی که برای بانک ها ارسال شده است، مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان از طریق پست بانک و 250 میلیون تومان هم توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده و بانک کشاورزی .

- ایسنا/بوشهر معاون اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه عملکرد بانک ها رضایت بخش نیست، افزود: نسبت به گزارشاتی که برای بانک ها ارسال شده است، مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان از طریق پست بانک و 250 میلیون تومان هم توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده و بانک کشاورزی اعلام کرده که اعتبارات مربوطه جذب نشده است.

سعید زرین فر ظهر روز جاری در نشست کارگروه اشتغال استان بوشهر عنوان کرد: متاسفانه در برخی مواقع دستگاه های اجرایی پیگیری لازم را انجام نمی دهند و من معتقد هستم که اول دستگاه اجرایی مقصر است و بعد از آن دبیرخانه و در نهایت نیز بانک ها، چرا که دستگاه اجرایی وظیفه دارد موارد مربوطه را پیگیری نماید.

وی ادامه داد: ضرورت دارد که بانک ها در حوزه های مربوط به اشتغال و رونق تولید همکاری بیشتری داشته باشند تا شاهد اتفاقات خوبی در زمینه کارآفرینی و اشتغال باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: از مجموعه جهاد دانشگاهی در استان بوشهر به سبب تلاش مضاعف و همکاری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد بانک ها رضایت بخش نیست /وظیفه دستگاه اجرایی پیگیری است

عملکرد بانک ها رضایت بخش نیست /وظیفه دستگاه اجرایی پیگیری است