مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 17:252020-09-23حوادث

کشف دو محموله مواد مخدر در شیراز و بوانات


رییس کل دادگستری استان فارس از کشف 246 هزار قرص متادون و 128 لیتر شربت متادون در شیراز و یک محموله 117 کیلویی تریاک در بوانات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با اعلام این خبر گفت: این اقدام در پی گزارش مردمی و با ورود به موقع پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان انجام شد.

 این مقام قضایی با بیان اینکه ارزش مواد کشف شده بیش از 30 میلیارد ریال است گفت: محل دپوی این مواد، با دستور مقام قضایی پلمپ شده و تحقیقات در خصوص عوامل تهیه ، توزیع و نگهداری این مواد در حال انجام است.

رییس کل دادگستری استان فارس همچنین از کشف 117 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بوانات خبر داد.

وی  با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده است گفت: این محموله در قالب بسته های 10 کیلویی و به صورت حرفه ای جا سازی شده بود که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوانات کشف گردد.

حجت الاسلام موسوی تلاش های پلیس مواد مخدر استان و همچنین نیروهای امنیتی را ستود و بیان داشت: متاسفانه مواد مخدر به عنوان ام الفساد، زمینه گرایش جوانان به فساد را فراهم می کند و دادگستری استان فارس در راستای صیانت از جوانان با سوداگران این مواد افیونی شدیدترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دو محموله مواد مخدر در شیراز و بوانات

کشف دو محموله مواد مخدر در شیراز و بوانات