مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 17:252020-09-23اجتماعي

توزیع 230 هزار بسته کمک های معیشتی و اقلام بهداشتی توسط خیران آذربایجان شرقی


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از توزیع بیش از 230 هزار بسته کمک های معیشتی و اقلام بهداشتی توسط خیریه ها و سمن ها و دفاتر تسهیل گری مستقر در سکونتگاه های غیررسمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بدر شکوهی در جلسه هیات اندیشه ورز استان، با استناد به نتایج پژوهش های صورت گرفته، اظهار داشت: کاهش عوارض روانی و روحی بیماری و زمینه سازی برای حفظ نشاط اجتماعی در اقشار مختلف مردم، باید در اولویت مداخلات دستگاه های اجرایی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا قرار گیرد.

  وی تصریح کرد: افراد و گروه های مختلفی که در شرایط فعلی نیاز به مددکاری و مشاوره دارند باید توسط دستگاه های ذیربط شناسایی شده و خدمات مشاوره ای جهت افزایش تاب آوری آنها ارائه شود.

  شکوهی اظهار داشت: با وجود ابعاد منفی و زیان آور شیوع بیماری در سطح استان، شاهد به فعلیت درآمدن ظرفیت های جدیدی از مواسات و نوع دوستی وکمک به مستمندان بودیم که در نوع خود در سطح کشور بی نظیر است.

  وی با اشاره به توزیع بیش از 230 هزار بسته کمک های معیشتی و اقلام بهداشتی توسط خیریه ها و سمن ها و دفاتر تسهیل گری مستقر در سکونتگاه های غیررسمی از ابتدای سال تاکنون، بر ضرورت بسترسازی جهت نقش آفرینی بیشتر این نهادها در کمک به نیازمندان تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 230 هزار بسته کمک های معیشتی و اقلام بهداشتی توسط خیران آذربایجان شرقی

توزیع 230 هزار بسته کمک های معیشتی و اقلام بهداشتی توسط خیران آذربایجان شرقی