مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 17:152020-09-23اقتصادي

باخرز بالاترین آمار جامعه تحت پوشش آب روستایی در خراسان رضوی را به دست آورد


مدیر امور آب و فاضلاب باخرز با بیان اینکه این شهرستان بالاترین آمار جامعه تحت پوشش آب روستایی در خراسان رضوی را به دست آورد، گفت: 98درصد روستاهای باخرز تحت پوشش خدمات آبرسانی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، احسان سیاح حصاری بیان کرد: با بیان اینکه این شهرستان  بالاترین آمار جامعه تحت پوشش آب روستایی در خراسان رضوی را به دست آورد، گفت: 98درصد روستاهای باخرز تحت پوشش خدمات آبرسانی قرار دارند.

وی با بیان اینکه 100 درصد جمعیت دو شهر باخرز و قلعه نو و 98درصد روستاهای شهرستان از خدمات آب شرب پایدار برخوردار هستند، به 51 روستای شهرستان اشاره و بیان کرد: از این تعداد 50 روستا دارای شبکه توزیع آب هستند و تنها روستای نقاره خانه تحت پوشش نیست که با تاکید مدیر عامل آبفا خراسان رضوی و پیگیری های انجام شده پیش بینی می شود این روستا هم ظرف یک سال آینده از آب شرب پایدار بهره مند می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب باخرز عنوان کرد: امور آبفا باخرز از ابتدای اجرای طرح یکپارچه سازی با اقدامات جهادی و انقلابی ضمن اصلاح 7 کیلومتر شبکه توزیع، وضعیت آبرسانی به روستاها را ارتقا داده است.

سیاح درصد قابل توجهی از منابع تولید آب روستاهای باخرز را چشمه و قنات و در مرحله بعد چاه اعلام کرد و یادآور ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باخرز بالاترین آمار جامعه تحت پوشش آب روستایی در خراسان رضوی را به دست آورد

باخرز بالاترین آمار جامعه تحت پوشش آب روستایی در خراسان رضوی را به دست آورد